mandag den 17. november 2014

Uge 47 - status og træning

Så gik uge 46, som jeg startede godt, men endte med en weekend som jeg ikke var helt tilfreds med. Det var selvfølgelig min egen skyld, jeg kunne bare have losset mig selv ud af døren, selvom jeg var træt og havde efter veer fra aftenen før.

Søndag var en fed tur med Lone i grusgraven, det er de ture som jeg virklig elsker. Godt selskab, massere af løb i sporet og overskud.

I alt fik jeg løbet 43 km af de 55 km så helt skidt var ugen ikke.

I dag er jo min håndbold dag, så udover min opvarmnings løbetur på 8.5 km fik jeg spillet 1 time og 45 minutters håndbold. Vi er Oldboys, så selvom vi starter med en ½ times kamp imod oldgirlsene og slutter med 2*25 minutter imod en flok unge drengene, så er det ikke vildt hårdt.

Selve løbeturen var præcis den samme som sidst, men den blev løbet i et anelse langsommere tempo, nemlig 5:34 min/km. Stadig et tempo som ville give mig en ny rekord på de 10 km hvis jeg lige havde løbet en 1½ km ekstra. Jeg ved ikke om det kan kaldes min tempo tur eller at jeg faktisk bare er blevet så meget hurtigere når turen foregår på byens asfalt.

Tempoet føles nu godt, selvom jeg er træt når jeg er færdig.

Ugen 47 ser således ud:

Mandag - 8 km + håndbold (Er jo løbet)
Tirsdag - Håndbolds kamp i Rødovre
Onsdag - 12 km med 400 HM
Torsdag - 10 km tempo eller måske ikke i tempo???
Fredag - Hvile dag
Lørdag - 15 km
Søndag - 12 km til Frost Cup med Lone

Sofie ville gerne deltage i Frost Cuppen selvom hun ikke kan være med første gang, så hun er tilmeldt 5 km ruten. Fedt.

Vægten sagde 99.5 kg, den skulle havde været 99 kg, men så har jeg indhentet 400 gram af de 900 gram jeg var bagud i sidste uge. Lidt har også ret.

Ingen kommentarer: