søndag den 8. februar 2015

Status tid

Der er desværre ikke blevet til så mange opdateringen herinde, Tiden har været prioriteret lidt anerledes i den sidste periode.

Jeg har fået løbet, ikke helt så meget som jeg ønsker, men stadig en hel del.

Det blev til 147 km i januar og det var den måned hvor jeg skulle finde min indre løbe glæde. Det må jeg sige at jeg fik gjort.

Vi var ude at løb i sne ved Bregning, Jylland.

Hagl i Himmelev, Roskilde.

Mere sne i Brejning.

Mudder i Boserup skov.

Her i januar har jeg løbet årets første ½ marathon, det var lidt halv hårdt. Jeg løb den sammen med Lone og turen gik til Boserup skov som var pænt mudret til den dag.

Weekenden efter troede jeg at jeg skulle løbe endnu en, men om det var benene der var dårlige eller den ekstreme vind der var skal være usagt. Jeg nåede kun 20 km og bene var sindsyge ømme resten af weekenden.

Den 22. februar skal Lone og jeg løbe cirka 16 km til Garmin Trailman Fasterlavns løb ude i Boserup skov. Det skal nok blive sjovt.

Ingen kommentarer: