søndag den 22. februar 2015

Trailman Fasterlavns løb

I dag var vi ude at løbe Trailmans Fasterlavns løb med start ved Sankt Hans have, som ligger ved Sankt Hans. Turen gik ud i Boserup skov og var på 8 km. Vi har tilmeldt os 16 km turen, men jeg var lidt spændt da jeg for en uge siden fik en forstrækning lige bag knæet. Jeg havde ikke været ude at løbe siden, så jeg håbede bare på at jeg kunne fuldføre den ene omgang, men selvfølgelig ville jeg gerne løbe begge omgange.

Det kan jeg lige så godt sige med det samme, det gjorde jeg ikke. Ved de cirka 5 km, på vej op ad en bakke mærkede jeg lidt til forstrækningen og derefter var det aldrig godt.. Jeg stoppede efter første omgang, men Lone fortsatte ude på anden omgang.
Dette billed er ved afslutningen af 1. runde.

Dagen var perfekt, solen skinnede og der var ikke meget vind. Ruten var godt mudret, men det er kun sjovt. De havde lavet ruten anerledes end nogle af de stier vi normalt løber af når vi er derude og løbe, så vi fik lidt inspiration til en ny rute.

Vi syntes markeringerne var som de skulle være, men jeg hørte et par stykker som var løbet forkert, som vel godt kan ske hvis man ikke kigge op.

Jeg syntes at det var et godt løb, bare ærgerligt at vi skulle ligge vores start nummer for at være med i lodtrækningen. Vi samler på vores nummerer. Lone vandt en energi bøtte fra 32NGi som var en af deres sponsorer.

Noget helt andet, jeg har gennemført 3 uger af LCHF og har det fint med det. Jeg har tabt 3½ kg og har tænkt mig at fortsætte. Vi får prøvet en del forskellige opskrifter og har haft gæster 2 gange til aftensmad hvor de kun har fået LCHF kost uden at brokke sig.

Lone plejer at lave banan kage når vi har bananer som er lidt mørke i det, denne gang lavede hun dem efter hendes egen LCHF opskrift som var så vellykkede at i får opskriften i et andet indlæg.

Ingen kommentarer: