lørdag den 28. februar 2015

To ture

Det er ikke blevet til mange kilometer i løbet af ugen. I alt har jeg været ude at løbe 2 gange. En tur i tirsdag som var en tur igennem byen. Den blev løbet på en så flad ruten som muligt da jeg ikke ville belaste knæet for meget. Det resulteret i en tur hvor farten var sat lidt i vejret og gennemsnits tiden var på 5.53 min/km. Turen var på 8 km.

I går fredag kom jeg tidligere end normalt hjem fra arbejde og konen og jeg kunne tage på en tur ud i grusgraven imens det var lyst. Vi valgte at gå op af den stejleste bakke derude for at skåne Lones lysken og mit knæ. Mærkede dog intet til det og det er jo dejligt. Det blev en hygge tur i farten 6:24 min/km og i alt 9 km.

Jeg har tabt måneds konkurrencen til Jens på Endomondo og han har fået et forspring i års konkurrencen, men jeg skal nok komme godt igen.

Efter en 2-3 dage hvor jeg har spist for meget, stadig LCHF på når lidt kanel kage torsdag, lidt is fredag og et par knækbrød skal jeg til at finde motivationen igen, dog kun herhjemme. På arbejdet har jeg ingen problemer og jeg må ærligt sige at sukker trængen er stort set væk.

Vægten siger her til morgen 95,5 kg, startede ud 2. januar på 101,2 og for cirka 4 uger siden lå jeg på 100 kg. Så det går den rigtige vej.

I dag står den på en Old Boys kamp og i morgen sidste afdeling af Frost cuppen.

Ingen kommentarer: