mandag den 24. august 2015

Bjergene, Fårevejle

Weekenden blev tilbragt i Fårevejle i det de kalder bjergene. Vi var på vores årlige shelter tur. Det ligger i det samme område som jeg skulle have løbet min første 100 km. Det er et fantastisk smukt område, hvor vi fik gået nogle flotte ture. Vi vandret op til Vejrhøj som ligger 121 m over havets overflade, det er det højeste punkt på sjælland.

Jeg fik og ikke løbet en tur i mens vi var der og det kan man sige var lidt ærgerligt, men der var dømt familie hygge.

Jeg indså også at det ikke var en hel dum beslutning at droppe 100 km løbet heroppe for jeg var ikke i nærheden af at have trænet nok bakke. Jeg mistede dog ikke lysten til at prøve igen næste år, men nok kun med en 50 km til at starte med.

Der var massere af små fine stier, som var udfordrende nok at gå på da det var meget bakket.
Da vi kom hjem om søndagen var vi godt trætte af alt den friske luft og de mange kilometer i bakked terræn, så det meste af eftermiddagen blev brugt på sofaen med at se 24 timer på Viaplay.

Kl. 19 fik jeg dog lettet røven, hevet Lone op og så ellers af sted på en sen aften tur i Himmelev Skov. Vi var lidt brugte, så farten var ikke så høj, men af sted kom vi.

Ingen kommentarer: