onsdag den 19. august 2015

Dean Karnazes

Jeg er igang med at læse den anden bog af Dean Karnaze, som hedder RUN. Jeg har allerede læst den første bog 2 gange, Ultramarathon man.

Dean Karnaze er en langdistancer løber af den helt anden verden. Han har løbet 50 marathon, i 50 stater, på 50 dage. Han har pt. gennemført Western State Endurance Run 11 gange. Det er et 160 km og alle gange under 24 timer. Du kan læse mere om ham her:

Hvis man så tror at de to bøger jeg har læst er en omgang tørre oplysninger om væske, kalorier indtag og træningsplaner, så må man tro om igen. De handler om hans løb, følelser, menneskerne omkring ham og ham selv som person.

Han skriver det på en let læselig måde, personligt er jeg rigtig godt underholdt af hans bøger. Nogle af kapitlerne er skrevet af hans kone hvor hun fortælle hvordan han er som person og der er også en QA til børne.

Jeg føler ikke at han undlader noget, man høre om både succes historierne, men også om de løb hvor han fejlede stort.

Så hvis man interessere sig for andres præstationer og ikke ønsker at blive belært om hvordan man klare en Ultra, så vil jeg tro at du vil blive underholdt af hans bøger.

Jeg giver den 6 ud af 6 stjerner.
Dette er de 3 bøger han har skrevet, jeg skal have købt mig 50/50 om hans løb igennem 50 stater.

Ingen kommentarer: