søndag den 16. august 2015

Savnet

Jeg har været fraværende i næste 2 måneder, men nu vil jeg prøve at få gang i bloggen igen.

Lidt status:

LCHF - De gik egentlig meget godt. Jeg tabte mig og måltider var ikke dårlige Men jeg må desværre indrømme at jeg kan nu godt lide mine kulhydrater. Så nu er jeg tilbage på min normale kost.

100 km - Før sommerferien var jeg overbevist om at jeg skulle løbe løbet, men jeg må da indrømme at formen ikke var optimalt, men jeg var klar til at gøre mit bedste. I sommerferien skulle jeg ud på min sidste lange tur. Den sluttede ved de 19 km, da jeg fik ondt i knæet. Der tog jeg beslutningen om at droppe de 100 km for denne gang. Der er langt fra 19 km til 100 km.

Løb - Det er gået ned af bakke de sidste 2 måneder, det er blevet til 2 løbeture, det eneste positive er at den ene var på 22 km og den anden på 19 km. Jeg har haft svært ved at drive mig selv ud af døren. Det har ikke hjulpet at Lone har været skadet, så hun har ikke kunne løbe sammen med mig. Hun er dog kommet igang og vi er begyndt at løbe sammen. Første del med hende og så er man jo i gang.

Hun er lidt sjovere at løbe efter end at løbe alene.

Ingen kommentarer: