onsdag den 26. august 2015

DHL 2015, Ford Motor Company

I går tirsdag deltog Ford Motor i det årlige DHL stafet i Fælledparken. Vi var 4 hold af 5 mennesker, men som det altid sker er der et par afbud på dagen, så vi blev 18. Arrangøren Anne rekvireret sin søn til at løbe den ene tur og jeg nappede 2 ture for mit hold. Jeg skulle jo gerne i form til mit halv marathon.

Jeg havde valgt at løbe 1. omgang, derefter nappe cirka 30 minutters hvile og nappe så 3. omgang også. Jeg skal huske at det ikke er så nemt at starte da der er en del grupper som man skal forbi. På 3. omgang var disse gruppe spredt mere ud og der var lidt mere luft.

Vores telt lå efter 4.5 km, så der skulle man se frisk ud.
På første omgang havde jeg massere af overskud, selvom benene føltes tunge.

Anden omgang gik overraskende godt og mine tider blev:

1. omgang - 29:13
2. omgang - 29:28

Desværre fik dem der var ude på 2. omgang en lille kort byge på en 5-10 minutter, det gik desværre også ud over dem som stod og ventede på at de kom ind. Der iblandt mig.

Der var dækket fint op i vores lille telt med dug på bordet, rigtige tallerkener og små fade med nødder, chokolade, kanel gifler og kage. Da den sidste løbe kom i mål satte vi os til bords og nød kantinens frikadeller og kartoffel salat.
Det var vildt hyggeligt og selvom man ikke går op i tider, så tabte vores hold.

Ingen kommentarer: