torsdag den 29. september 2011

Igen trætte ben fra starten af

Syntes jeg løber med trætte ben lige så snart at jeg er kommet igang. Ved ikke om det er fordi det er hverdage og jeg ikke lige er opmærksom på at drikke nok og spise rigtigt. Må prøve at være lidt mere fokuseret på det og se om det hjælper.

Idag skal være en lidt anerledes løbe dag, jeg skal have hjulpet Sofie hen imod de 3.3 km som hun gerne ville løbe om 10 dage. Hun får svært ved at nå det, men et eller andet sted skal vi starte og hun kan jo godt lide at  løbe.

Så jeg tog hende med ud på en lille tur, først løb jeg og hun cyklede ned til Himmelev mose. Så skulle vi løbe rundt om den og se hvor meget jeg kunne få hende presset til. Jeg fik en til at løbe en omgang mere end hun selv troede var muligt. Ialt løb hun 1.85 km som er godkendt.

Så løb jeg lidt tempo hjem alt imens hun cyklede. En tur på lidt over 5 km ialt.

Ingen kommentarer: