tirsdag den 29. maj 2012

Endelig 10 km, igen

Så er der ikke mange dage til vi skal ud og løbe 24 timers løb og jeg blev nød til at vide hvor jeg er henne i mit trænnings forløb. Så derfor planlagde jeg en rute som jeg vidste var længere end det egentlig var meningen og så bare løbe derudaf.

Jeg løb en helt ny rute, jeg løb den modsatte vej rundt en jeg er vant til og det var egentlig meget rart selvom det meste var asfalt. Var lidt bekymret for om jeg kom for langt væk, syntes hele tiden at vejen svingede den forkert vej. Men til sidst kom jeg til en vej jeg kendte og den førte til Grusgraven. Så nappede jeg en tur rundt i den og hele vejen ud til Knolden før jeg vendte næsen hjemad.

Da jeg troede jeg var færdig viste Endomondo 9.870 km, så måtte jeg jo lige fortsætte lidt. 10 kilometer nået, sidst det skete var den 15/10-2011. Selv min tid var overraskende hurtigt 6.30.

Jeg har ellers lige holdt 40 års fødselsdag og min lillebror og hans kone var så flinke at forære mig adgangen til GöteborgsVarvet. Det ser ret fedt ud. Det skulle være verdens største ½ marathon, med 21.000 deltagere. goteborgsvarvet Jeg glæder mig.

Ingen kommentarer: