onsdag den 11. juli 2012

Bytur i Blåvand

Skulle ud på en lille tur i dag og det lykkes mig at komme ud før aftensmaden og regnen.

Havde på Krak.dk fundet en rute som foregik rundt i byen. Ud til militær området og så tilbage til Blåvand og ud af vejen mod Ho, til jeg var nået et stykke derudaf. Og så hjem igennem lidt mindrer sommerhus veje.

Det meste af det foregik på asfalt, ikke hvad man havde forventet når man løb i et sommerhus kvarter, men den sluttede af på grus.

Syntes det er lidt hårdt for tiden, fruen mener at jeg ikke får drukket nok, samtidigt med god ferie mad, vin hver aften og en del lange gåture, har hun jo nok ret. Samtidig er der jo røget cirka 5 kilo på efter jeg var under 100 kg. Det er nok også et problem, så det må jeg nok arbejde med efter ferien, altså.

6.75 km på cirka 42 minuter.

Ingen kommentarer: