søndag den 29. juli 2012

Samme tur - mere fart

Endomondo var ikke så god til at tracke min tur i dag. Jeg løb præcis den samme rute som i torsdag, men den blev målt til at være 900 meter kortere end sidst. Heldigvis tracker jeg på mit GPS ur samtidigt og den var enig med sidste gang.

Dog lidt ærgeligt da jeg for første gang i lang tid holdte en gennemsnit fart på under 6 min per km. Der var næsten 50 sekunder hurtigere per km end sidste gang.

Jeg havde virklig lyst til lidt hurtigere løb i dag, men den blev en del varierende i tempoet. Efter 2 km var jeg helt nede på cirka 5.30, så satte jeg farten ned og den kom lige over 6 min/km, derefter holdte jeg en fart på cirka de 6 min/km.

Det holdte hårdt og var ikke sikker på at jeg kunne holde den fart, den svare næsten til den fart som jeg automatisk holder når jeg har været med i et løb.

1. km 5.50 min/km
2. km 5.20 min/km
3. km 6.28 min/km
4. km 6.28 min/km
5. km 6.04 min/km
6. km 5.11 min/km

Nogle helt ok tider til en omgang tempo løb.

Ingen kommentarer: