fredag den 27. juli 2012

Igang igen

Så kom jeg endelig ud på en lille tur efter 2 uger og 2 dages pause, alt for lang tid. Ingen tvilv om det. Slutningen af vores tur i sommerhus bød på aktiviteter til sent og så er det jo nemt at udskyde ens løbetur til dagen efter. Men af en eller anden grund blev det aldrig til noget og jeg fandt nemt på nye undskyldninger.

Man burde så mene at ugen efter ville det være nemmere at komme afsted, da vi jo var hjemme og skulle kun ordne huset. Men det var det eneste vi gjorde for morgen til aften og derefter gad jeg ikke mere. endnu en gang lykkes det at finde på røvsyge undskyldninger for ikke at komme afsted.

Så skulle man igang med at arbejde og var fuldstændig mør i kroppen, så der gad man heller ikke rigtig at komme afsted.

Læst så en artikel i Aktiv træning om at en uge uden løb gør ikke det store, men 2 til 3 uge ville man mærke en mærkbar nedgang i ens kondition, så jeg måtte hellere komme afsted.

Torsdag kom jeg endelig ud af døren til en dejlig tur i vores grusgrav. Ialt blev den på 6 km, men jeg var træt. Det var også varmt og så må man jo nok indrømme at man har fået for meget vin, god mad og for lidt motion.

Ris til egen røv, nu må jeg sgu til at tage mig sammen.

Ingen kommentarer: