mandag den 11. februar 2013

Ny rekord

Det er for dårligt at jeg ikke har skrevet noget på min blog siden i fredags. Jeg har virklig haft nogle rigtig gode løbeture.

Lørdag var dagen for min lange tur og det blev rigtig lang. Jeg løb i det store hele den samme tur som sidste lørdag, men med et par ekstra sløjfer på. Turen gik for eksempel ud forbi mosen ved Knolden og desuden løb jeg ud til Marbjergvej. Denne del af turen var dog lidt kedelig. Så løb jeg ned ad Klostermarksvej, forbi frø springvandet og ind i Folkeparken. Jeg havde håbet på at få en tår vand derinde, men toileterne var låst af pga hærværk.

Jeg må til at huske mit væskebælte til de her lange ture.

Fra Folkeparken gik det op ad Frederiksborgvej og direkte hjem af Fynsvej, da jeg var ved at være lidt træt. Jeg fik stoppet uret da jeg nåede 17 km. Snit tiden viste 6:04 så det er vist sikkert at jeg har barberet 30 sek. af min gennemsnitstid, på de lange distancer, i januar månede. Kan jo godt skyldes de 7-8 kilo jeg har tabt mig i den samme måned.

Om søndagen var der dømt Fastelavns løb i Folkeparken. Løb for livet var endnu engang vært for motions løbet for alle aldre. Forskellen ved dette og de andre de arrangeret var at man skulle være udklædt for at få ekstra præmier og til at få lov til at slå katten af tønden.
 
 Børne fik lov til at slå en gang på tønden inden de skulle løbe og derefter fik vi alle lov til at slå på tønden når man havde løbet en omgang. Jeg fik dog ikke slået på den for en jeg kender rigtig godt blev katte konge. Det var min kære kone.
 
Udover chokoladen aom Lone fik, så vandt vi et ekstra pakke chokolade og 1 liter is fra Paradis.
 
Det var et godt arrangement som 100 mennesker havde benyttet sig af og 80 af dem var udklædt.
 
 
 
For første gang prøvede jeg noget andet end jeg havde prøvet før til de her løb. Lone løb en omgang mere end mig. Men det var nu ikke så overraskende da jeg løb en stille og rolig tur med Marie i hendes tempo og Lone løb med Sofie i hendes tempo. Jeg havde jo også klaret weekendens løb om lørdagen.
 

Fruen var edderkop.
 
Endnu et godt arrangement og man kan snart finde flere billeder på deres hjemmeside.


Ingen kommentarer: