torsdag den 14. februar 2013

To små ture

I går var jeg ude og løbe med Sofie sammen med HVG. Sofie havde ikke løbet så meget det sidste stykke tid da hun jo har været syg. Så jeg syntes at det er godkendt at hun løb 2.5 km i et træk. Hun havde ellers startet ud med at mene at hun skulle løbe længere end vi gjorde sidst. Jeg havde fortalt hende at hun nok skulle forvente at være lidt træt efter sygdommen.

Hun fik dog forhandlet frem til en 10 kr for at løbe 5 km i træk aftale dog max 10 kr. per uge. Hun forventer det stiger i takt med at hun kan løbe længere og at hun skal have 150 kr for en halv marathon.

I dag stod det på 4 km tempo tur efterfulgt af et par km rolig tur. Jeg fik løbet min første km i et for langsomt tempo men de næste 3 var lige som de skulle være så den samlet tid for de 4 km blev under 5:30 min/km og det er for mig godkendt. Men 600 meter mere og jeg fik ondt i lysken, så jeg valgte at stoppe. Har ikke brug for en skade på nuværende tidspunkt.

Ingen kommentarer: