søndag den 3. februar 2013

Fantastisk weekend

Lad os bare slå fast at milepælen som hed under 100 kg, når jeg forhåbentlig igen i næste uge, for der har været lidt for meget god mad og rødvin.

Fredag lagde vi ud med en lille tur med familien på lidt over 4 km, det var en tur rundt om søerne i grusgraven. Løb 2 og gå 1 min. det var Marie's første lange tur og vi skal se om hun kunne klare det. Ingen problemer der, træt, men hun klarede det dog.

Lørdag skulle jeg ud på en lang tur. Jeg planlagde den i hoved som sædvanligt og fulgte den næste til punkt og prikke. Jeg vidste at den var over 10 km, så jeg kiggede ikke på uret på et eneste tidspunkt. Jeg kom vidt omkring. Standard turen rundt i grusgraven med dens bakker.
Ja stien forsvinder ud over kanten.
 
 
Turen fortsatte ud i Trekroner og lidt udover nogle marker hvor Munkesøgårds køer går rundt. Det er et økologisk bofælleskab.
 
 
 
Jeg vendte helt ude ved Jernparken inde jeg vendte næsen hjemad.
 
Vel hjemme, checkede jeg uret og blev glædeligt overrasket over at jeg havde rundet 14 km. Men mere overraskende havde jeg løbet turen med en gennemsnits fart på under 6 min/km. Det er faktisk pænt hurtigt for mig, når jeg både løber længere end jeg har gjort længe samt uden at blive presset af nogle. Jeg vil tro at det er 30 sek hurtigere per kilomter. Det burde man jo så kunne holde for fremtiden.
 
Om søndagen tog vi en 5.5 km tur med familien. Det klarede det fint, selvom vi startede i alt for langsom tempo. Vi løb 3 minuter og den første halvdel gik vi 1 minut imellem løbet, derefter gik vi 2 minuter.
 
samlet set har jeg løbet 24 km denne weekend og rundet 43 km på en enkelt uge. Det er faktisk ret vildt.
 
Lige et par billeder fra Inov-8 Frost Cup i Værløse.
 
Flot ser det ud
 

Det er mig i den blå overdel.

Lone i den grønne overdel i fin stil.

Her er hun sørme igen i god stil.

Hvis jeg selv skal sige det, sder det sgu meget godt ud.
 
Billederne venligts udlånt af Inov-8 Frost Cup.
 
Burde næsten for reklame gaver med alt den reklame de får :-)



Ingen kommentarer: