søndag den 7. april 2013

20 km og lidt tempo

De 20 km var en vandrer tur med pigernes spejder gruppe. De havde deres årlige vandretur hvor man kunne melde sig på 5, 10, 20 og 30 km. Da Lone ikke kunne komme med måtte jeg vælge en mellemting som både Sofie og Marie kunne klare. Jeg bestemte mig for de 20 km selvom der måske var en lille chance for at Marie ville blive lidt træt.


Det skete så ikke rigtigt og dog brokkede hun sig lidt ved 10 km's pausen, men det var nok også fordi at Lone var der med Kage til gruppen. Så var det lige pludselig mulighed for at komme hjem. Hun fik ikke lov og klarede resten af turen i fin stil.


Ømme fødder, men pigerne fik deres 20 km mærke og det kan de være stolte af.



I dag nåede jeg lige ud og løbe en tur med fruen, deriblandt en tempo omkring søen i Himmelev skov.

Multirunner.dk sagde at jeg skulle løbe 15 minutters opvarmning, det nåede vi næsten op på inden fruen skulle hjemad. Så var den del klaret.

Så skulle jeg løbe 1 km i tempo løb. Jeg fortsatte derfor rundt om søen og så efter fruen indtil km var nået. Snit tid 4:43 min/km, så det var jo ny rekord på Endomondo.

Derefter skulle jeg bare stille og roligt hjemad. Jeg fik ikke indhentet fruen men jeg kom hjem før det begyndte at sne.

Multirunner.dk har sat endnu en test op på tirsdag, men her med 3 km's tempo løb.

Tillykke med til alle dem der har gennemført Berlin Halv Marathon, sejt gået.

Ingen kommentarer: