mandag den 1. april 2013

42.195 km

De fleste folk som læser min blog er sikkert også venner med mig på Endomondo og derfor ved de også at jeg ikke har løbet en marathon i dag. Men det er den 1. april også kan man skrive lidt af hvert.

Jeg skulle bare igang igen, jeg har ikke fået løbet nok i marts. Jeg har haft problemer med mit lår og lysken. Nu havde jeg holdte en lidt længere pause og skulle til at starte op igen.

Og det gør man selvfølgelig med at løbe 9 km i alt. Det gik fint, ingen ømhed overhoved. Jeg havde skiftet til mine NB som har en del hældrop i forhold til de sidste mange ture i mine Brooks som kun har 4 mm hældrop. Om det havde noget at sige ved jeg ikke, men det føltes rart at kunne løbe igen uden at det gjorde ondt.

Så er Multirunner opdateret, 3 gange intet løb pga skafde og 1 omgang løb. Nu vil den have mig til at holde pause til på Lørdag, det sker jo nok ikke :-)

Ingen kommentarer: