fredag den 5. april 2013

Grusgraven, løb og foredrag

Onsdag tog jeg en lille hygge tur med fruen, det gik omkring den nye rideskole og så ud i grusgraven/Himmelev skov. Dejligt at endelig kom til at løbe derude igen. Når jeg løber med hende er det løb og gå, altså et i et tempo som hun finde passende. Det betyder så også at vi løb 3.25 km i 24 minutter. Det er dog bare rart at se at hun er kommet i gang igen.

Om torsdagen skulle jeg kører tøserne til svømning, så der skulle jeg ud og løbe en længere tur.

Startede dog med 5 minuter let løb på den nedlagte atletik bane. Jeg syntes stadig at det er sørgeligt at man kan have en 4 baners atletik bane i midten af Roskilde, som man bare har fuldstændig droppet. Desværre er belægningen så ødelagt at det ikke ville kunne lade sig gøre at reparer på den.

Min hovedtur gik ned igennem Roskilde. Forbi Silo lejlighederne, Skovbovængets alle og bagom den gamle retsbygning. Under viadukten ved Køgevej og ad Ringparken hvor jeg så desværre ikke nåede længere. Begyndte at få lidt ondt i lysken så jeg valgte at stoppe ved de 4 km. Jeg giver den stadig et par uger endnu for at se om der er forbedringer. Der er der allerede, distancen er bare ikke så lang.

Jeg gik det sidste tilbage til svømmehallen og glædede mig bare over at solen skinnede og at det var blevet mere lyst om aftenen.

Jeg har tilmeldt mig et arrangement som Løberen har arrangeret den 11. april i Hvalsø bio. Det starter ved Hallen kl. 17 med en løbetur på 8-10 km. Derefter bad i hallen. Pizza i biografen og så skal vi se Andreas Carlsens film om ultraløb hvorefter der er foredrag og spørgsmål ved selvsamme person. Tror det bliver spændende. Pris kr. 165.

Ingen kommentarer: