mandag den 9. juni 2014

Løb på Samsø

Søndag stod den på en 10 km's løbetur med Lone på Samsø. Jeg havde jo nulstillet min træningsplan så den starter først op igen på tirsdag.


Ruten jeg havde lagt var utrolig flot, ned til Sælvig, langs stranden en halv km (sådan cirka) og så ind over landet ad nogle små grusveje, sluttede af med 4 km af et par små landevejen.


Vi havde også en tur uden Molly, så vi kunne slappe af og bare være os selv. Desværre fik Lone en voldsom omgang sidestik, der gjorde at vi var nede og gå nogle små dele af turen. Det fortsatte de første 5-6 km, men da vi kom ud på landevejen og jeg tænkte at vi skulle den direkte vej hjem, gjorde det pludseligt ikke ondt mere, så vi fortsatte som planlagt.


Dog var vi stadig nede at gå et par gange.


Det positive, det var nok rigtig fornuftig træning i forhold til min Lyske for jeg mærkede intet til den.

Ingen kommentarer: