tirsdag den 17. juni 2014

Pizza og 10 km

Dette er så den første uge hvor det er lidt svært at planlægge løbe turene.

Løbe planen i denne uge skulle være:
Tirsdag - Cuba test
Torsdag - 15 km
Lørdag - 19 km
Søndag - 8 km

Men den blev så ændret af mig til:
Tirsdag - 15 km
Torsdag - 19 km
Lørdag - 5 km Warrior Dash
Søndag - 8 km

Men allerede nu er den lavet om til:
Tirsdag 10 km

Jeg skulle have løbet sammen med Lone lige efter arbejde da hun skulle ud på 7 km og så havde jeg jo kun 8 km alene. Men så tikkede en sms ind med en invitation til frikadeller og kartoffel salat og det er jo svært at sige nej til. Så Lone løb sin tur da hun havde fri og så ville jeg løbe hjem ad en omvej fra svigerforældrene. Kunne dog godt se at det nok ikke blev 15 km da Lone skulle til møde kl. halv otte, så jeg skulle hjem og putte Marie.

Vi fik ikke frikadeller, da invitationen først galt til imorgen, men der kan vi ikke, så svigermor købte pizza. Den pizza rumlede godt rundt i min mave på hele turen og jeg var bare træt. Jeg kom da op på mine 10 km.

Lidt sjovt på den sidste del af turen, var der 2 gutter som spurtede op ad bakken og passerede mig, derefter var de nede og gå. Så luntede jeg stille og roligt forbi dem. Så kom de spurtende forbi mig på den næste bakker og igen stoppede de på toppen og jeg luntede endnu engang forbi dem.

Ingen kommentarer: