torsdag den 12. juni 2014

LSD - men hårdt

Som nogle måske ved eller kan huske står LSD for long slow running og det var hvad turen i dag skulle være. 14 km i et roligt tempo, Endomondo siger at tempoet skulle være 6.56 min/km. Så langsomt kommer jeg nok ikke lige til at løbe, men satser på 6.38 +/- 10 sekunder. Turen i dag blev løbet i 6.31 min/km så det er godkendt.


Hvad der ikke er godkendt er min form, jeg syntes at den er dårligere end jeg havde regnet med. Selvfølgelig er det lidt svært at sige at man er i dårlig form når man lige har løbet 14 km. Jeg siger heller ikke at formen er dårlig, men den er ikke der hvor den burde være. Jeg har svært ved at tro at jeg lørdag kan løbe 19 km, især efter sommerfesten på arbejdet om fredagen.


Det positive var at jeg ikke mærkede noget som helst til min lysken skade og det er jo mega fedt.

Ingen kommentarer: