onsdag den 23. juli 2014

Silkeborg - Nordskoven

Så fik jeg endelig lidt tid til at opdatere min Blog.

Tirsdag skulle Lone og jeg ud at løbe og for at slippe for den værste varme og for ikke at ødelægge dagen med en løbetur (Ødelægge: på den måde at vi så skulle hjem fra det vi nu skulle og løbe inden vi kunne spise.), skulle vi af sted lige så snart vi stod op. Utroligt nok blev det kl. 10, helt uvant da vi sover i telt.

Af sted kom vi, Lone skulle lave en Cuba test for ikke helt at ødelægge Endomondos trænings plan og jeg skulle ud på den klassiske 30 minutter roligt løb, 10 minutters tempo, 2 minutters roligt, 10 minutters tempo og til slut 30 minutters roligt løb.

Det var allerede varmt så tidligt på dagen og i Nordskoven starter man åbenbart med 2 rigtig seje bakker. Heldigvis var det så de eneste der var seriøs stejle på den rute som vi endte med at løbe. Efter et kvarter stak Lone af i et lidt højere tempo end jeg løb i. hun løb ikke så hurtigt som hun muligvis burde gøre. Det gav også et udslag på hendes trænings plan hvor hendes ture blev lidt kortere end de havde været i sidste uge.

Jeg fortsatte mit træningspas, som endte med at blive meget varmt og jeg var meget træt. Jeg havde også ændret mit tempo tempo fra 6:00-6:20 til 5:40-6:00. Det er helt klart dét rigtige tempo.

I dag var vi ude på 15 km tur i Kano og i Morgen skal vi en tur rundt om søen samt lidt inde i Nordskoven for at vi kan nå op på vores 11 km.

Ingen kommentarer: