lørdag den 12. juli 2014

Vildt ømme stænger

I torsdags var Lone og jeg ude at løbe 12 km i Boserup. Det meste af turen foregik af de små ujævne stier, samt lidt MTB spor. De 12 km var hårde ind vi lige havde regnet med. Det var nok alt de små bakker og sving som sådan en rute nu engang har.

Vi havde lavet depot ved bilen efter 7.5 km pga varmen, så vi fik lidt væske inden vi tog ud på de sidste 4.5 km. Det var 3 km mere end Lone skulle løbe ifølge sit løbe program, men det så hun ikke som noget problem.

I dag, lørdag, skulle jeg ud på 16 km og de 12 kunne jeg løbe med Lone, så det var meget hyggeligt. Lone brokkede sig lidt over ømme ben ret tidligt og jeg må indrømme at mine ben blev ømme til slut. Nu når jeg hart slappet lidt af er mine lår så ømme, jeg kan ikke mindes hvornår de sidst har været så ømme. Mærkeligt.

Jeg har det typiske problem med at mine brystvorter bliver ømme og på længere ture bløder de også. Jeg har nu prøvet med sports tape, men det ryger hurtigt af. Nok en kombination af hår på brystet og sved. Jeg tror jeg skal prøve Vaseline. Det sidste nummer af Løbe magasinet skrev lidt om det.

Ingen kommentarer: