torsdag den 31. januar 2013

Det magiske tal 100

To af mine personlige del mål er hermed opnået. Den første blev klaret allerede i går da jeg var ude og løbe med Sofie. Jeg løb op til skolen med Sofie på cykel og så løb vi begge den lille tur med HVG's løbeklub hvorefter jeg løb hjem. Det var en lille tur på 5.8 km, men lige nok til at jeg passeret de 100 km for januar måned. Det er aldrig sket før og for at være præcis så stod Endomondo på 100.5 km.

I morges nåede jeg så det andet af mit del mål da vægten viste 99.7 kg, det er kun 3. gang i mit voksen liv hvor vægten er under 100 kg. Et mål som jeg først havde sat til at nå i midten af marts måned.

Sofie tog ellers fusen på mig i går. Meningen var at jeg ville prøve at presse hende så meget som muligt nu når vi skulle ud at løbe med løbeklubben, men det viste sig at hun havde meget mere i sig end jeg først have troet, for hun tog hele turen inkl Stryhns bakken. Det var i alt 3.8 km, tror godt at jeg kan tilmelde hende til Frost cup om en måneds tid.

Jeg var selv ude og løbe en 10 km tur imens Marie var til svømning. Man ser nogle ting som man ikke normalt ville se hvis man bare vælger nye veje. Jeg vidste f.eks. ikke at der bag Maglegårds badet lå en sportshal og lidt længere bag ved lå en atletik bane. Den var forsømt og kun 2 af de 4 baner på løbesporet var ikke dækket af naturen. Jeg brugte den dog da jeg kom tilbage fra min tur og manglede 1.2 km for at passere 10 km. Den vil være perfekt til interval træning, de dage hvor det falder sammen med vores kører tur.

Ny måned, nye mål. Seriøst halv marathon træning er målet for februar.

2 kommentarer:

Michael sagde ...

Super godt gået - altid fantastisk at indfri sine mål og sætte sig selv nogle nye. Husk, at der også skal være plads til at fejre det ;)

Unknown sagde ...

Jeg kommer til at "fejrer" det denne weekend, men jeg skal stadig være lidt forsigtig.