mandag den 11. marts 2013

Adgang til Multirunner.dk

Så har jeg tastede mine oplysninger ind på Multirunner.dk og det første der slog mig var at jeg ikke lige kunne finde et sted hvor man kunne skrive sit nuværende niveau. Jeg mener der er jo en forskel imellem om jeg lige er startet op eller løber 10 km.

Vægt og højde, samt det mål man går efter er jo standard. Desuden taster man antal træningspas ind som er fra 3-6 stykker. Alle start data kan ændres løbende og du kan også få tilsendt trænings oplysningerne på mail.

Jeg valgte at jeg først skal starte op i næste uge, hvor jeg starter med 6-6.5 km's løbetur. Dette burde jo ikke være noget problem. Et par dage efter skal jeg på samme tur og så på lørdag er der en test.

Jeg kunne da godt tænke mig at der var lagt et par kilometer ekstra oven på, men det kan jo være at det ændrer sig når jeg kan taste træningspas ind. Jeg skal jo kunne løbe endnu en ½ marathon om 2 måneder. Ifølge programmet er jeg kun oppe på 10 km, hvor jeg nok burde løbe 15 km.

Nu ser jeg hvordan det er bygget op og det kan jo være at man kan presse den til at man kan få lidt mere distance på.

Udover det var jeg til fys i dag. Min ømhed i lår/lysken var musklen som fæstnede op ved bækken, som var skæv. Han rettede den på plads. Jeg ved ikke om det har hjulpet da det først er når jeg får løbet jeg mærker noget til det. på torsdag har jeg endnu en tid og så vil jeg teste det imens Marie er til svømning. Det er så min eneste test inden mit ½ marathon på søndag.

Ingen kommentarer: