onsdag den 20. marts 2013

Multirunner uge 1

I går skulle være den første dag hvor jeg skulle løbe efter Multirunner.dk's løbeplan.

Var dog stadig lidt øm i lårene og kom lidt sent hjem, så jeg besluttede at skubbe turen til i dag så kunne jeg tage den sammen med HVG løbeklubben.

Det blev en stille og rolig tur sammen med 3 tøser på 5.4 km, lidt mindre end Multirunner sagde, men det passede meget godt til mine ømme lår.

Turen var nu flot, det er jo lyst og så faldt sneen over landskabet. Med udsigt over Roskilde Fjord og det sneklædte bakker glemmer man jo næsten alt om de ømme ben.

Vel hjemme igennem, skulle jeg opdatere Multirunner. Man kan først opdatere når man når til den dag som træningen er planlagt til og det er jo meget logisk. Jeg valgte at opdatere tirsdagen med dagens løbepas og det var ret simpelt. Når man så har godkendt, opdatere den og fortæller en at nu er ens trænings dagbog opdateret.

Jeg ville så efterfølgende opdater en dag hvor der er hviledag, der opstod der en fejl som de beder om at man sende til en mail adresse, så de kan få det løst.

Umiddelbart ser det ud til at man kan opdatere en hviledag med et løbepas og en løbedag med en hviledag, hvis det er sådan det passer sammen. Det vil jo være smart.

Der er nogle artikler derinde som man nok burde læse da nogle af dem også virker spændende.

Ingen kommentarer: