fredag den 1. marts 2013

Lille pause

Som det altid er med denne side, så passer en løbe pause ind med at jeg ikke får skrevet herinde. Så her er en lille opdate.

Det blev ikke til meget løb i vinter ferien som ellers planlagt. Vi har fået en lille hundehvalp, som vækker mig en del gange hver nat. Så det var nemt at finde undskyldninger om at man var træt. Samtidig lavede jeg en del aktiviteter med mine børn.

Tirsdag skulle jeg så starte med at spille en håndbold kamp. Så skete det selvfølgelig at jeg fik en forstrækning i låret. Bare en lille en som jeg har prøvet før, så håber det er gået over til på Tirsdag hvor jeg skal løbe den sidste afdeling af Frost Cup med Lone og Sofie.

Jeg har desuden meldt mig til min første ½ marathon, Sydkystens ½Marathon den 17. marts. Kan ikke finde ud af om min lillebror er lidt skuffet over at vi ikke skal løbe den første sammen eller ej. Men hvis låret i når at blive godt igen kan det jo stadig nås.

1 kommentar:

En snob sagde ...

Sydkysten er dejlig flad, så det er en godt sted at lægge sin halvmarathon-debut.

Jeg overvejer også sydkysten, det er nærmest blevet en klassiker for mig, selv om end der findes sjovere og bedre løb derude - især fordi den første del af ruten foregår via cykelsti og her har jeg oplevet, at de tohjulede ikke viste voldsomt stor hensyn til os løbere.