torsdag den 7. marts 2013

Multirunner.dk

Efter løbet i søndags havde jeg lidt ondt i låret, dog det andet lår end efter håndbold kampen, så det var lidt underligt.

I går skulle jeg så ud og teste låret med en lille tur sammen med HVG løbe klubben. Jeg prøvede at holde et stille og roligt tempo og stoppe efter 3.8 km, det gik sådan set ok. Dog lidt ømhed.

I dag mærkede jeg så intet til ømheden, men jeg venter dog stadig med at tage en lang tur til på lørdag. Muligvis napper jeg en lille en i morgen sammen med tøserne. Måske, for Sofie har sagt at hun ikke vil løbe mere. Har dog overtalt hende til at vi prøve at satser på 3 km og kun 1-2 gange om ugen. Det er lidt ærgeligt at hun hele tiden dropper ting som hun faktisk er god til. Så med denne lille ændring håber jeg på at vi kan ændre hendes lyst til løb.

Jeg er tit med i konkurrencerne på Løbeklubben på Facebook, i dag vandt jeg så endelig en. Et personligt trænings program til Multirunner.dk med det ene formål at være klar til HC Andersens marathon den 22. september. Jeg har ikke været inde og se det endnu, men umiddelbart lyder det rigtigt spændende. Det skulle ændrer sig efter hvordan ens træningspas er. Bliver spændende at se hvor dynamisk det er.

Mit udlæg til spejder velgørerings løbet er ved at være på plads. Skal nok smide det op her en af dagene.

Ingen kommentarer: