lørdag den 18. januar 2014

Lang tur - delvis trail tur

Vejret var perfekt til at gennem teste mine Asics trailsko, sjap og mudder ude på sporet.

Jeg skulle ud på en 9.2 km i Himmelev grusgrav. Jeg skulle stadig være forsigtig angående min lysken og ikke blive for overmodig.

Jeg skulle god alligevel løbe i MB sporet og det gjorde jeg også på de første 3 km, men konditionen og terrænet gjorde at jeg valgte at løbe resten af turen af de almindelige grus stier. Det var dog pænt glatte og våde.

Mine sko står rigtig godt fast i det mudrede underlag, dog gled jeg en smule da vinkel blev 45 grader nedad og det var pænt smattet, men udover det ingen problemer. Goretex gjorde også at jeg kom tør sokket hjem selvom jeg ikke undgik de forskellige vandpytter og mudder huller.

Jeg var først nede og gå ved de 5 km og stadig kun op af de værste bakker.

De 9.2 km blev klaret i 1 time og 1 minut, så det var helt ok.
FØR

EFTER

Sne og sjap på sporet.

Ingen kommentarer: