lørdag den 11. januar 2014

Sportsdag

Programmet sagde en lille løbetur på 8 km og så en stille og rolig Oldboys kamp.

Sådan blev det ikke helt.

Jeg tog ud og løb min tur i regnvejr, dejligt at løbe i grusgraven igen. Til at starte med valgte jeg at gå op af alle bakkerne derude for at skåne lysken mest muligt. Til sidst blev det til et par gå ture ekstra. Det tog mig lige omkring de 54 minutter og løbe de 8 km, så det er egentlig ikke så galt når jeg plejer at løbe 9 km på samme tid.

Jeg nåede kun lige hjem og skifte tog og spise en bid brød. Så ringede de fra vores anden hold om jeg ikke kunne hjælpe med i deres kamp. Jeg er for nem at overtale for af sted jeg tog.

Så en kval kamp først med cirka 30 minutters spilletid og derefter en oldboys kamp med yderligere 40 minutters spilletid.

Jeg er træt i benene, men umiddelbart kan jeg ikke mærke noget til lysken her til aften.

Ingen kommentarer: