søndag den 19. januar 2014

Trail med Sofie

Sofie kunne i dag låne Lones trailsko så jeg kunne tage en tur i grusgraven med hende. Hun ville gerne prøve det og MB sporet er dejligt smattet for tiden.

Jeg skulle ikke løbe en lang tur og efter turen i går passede det mig fandt at det var Sofie der bestemte tempoet. Det var ikke særligt hurtigt, men på en glat trail og i det begyndende mørke var det fint.

Vi tog cirka 2 km af de små stierne og så elleres den direkte hjem af grusstierne efterfølgende. I alt var turen på 3.1 km.

Jeg mærkede heldigvis intet til lysken og det betyder jo at det går i den rigtige retning. Jeg er meget optimistisk i forhold til at løbe halv maraton den 29. marts.

Desværre begynder jeg at tvivle på at Lone når de 10 km smertefrit ugen inden halv maraton, da hun ikke er kommet i gang med at løbe endnu. Jeg håber hun når det for så vil hun løbe de 21 km.

Ingen kommentarer: