tirsdag den 14. oktober 2014

Digerne på Rømø

Når man bruge sin ferie på Rømø og når vi skal ud at løbe, er der nogle forskellige muligeder. Man kan løbe ned til stranden og løbe langs den, løbe i Plantagerne eller løbe langs digerne.

Lone havde taget turen ned til stranden i søndags og var kommet forbi et stykke med Marsk som ikke var det nemmeste at løbe i, da der var mange vandhuller og små floder.

I dag havde vi valgt at løbe langs digerne ved den østlige del af Rømø lige Nord for dæmningen. Vi løb ikke helle vejen rundt da vi kun havde tid til cirka 10 km. Når jeg siger vi mener jeg Lone, Helen, Deres hund og så mig.
Det var dejligt at løbe et nyt sted, det regnede dog en anelse, men heldigvis ikke så voldsomt, som det havde gjort tidligere. På sådan en tur er jeg glad for mine Trailsko med Goretex, mine sokker blev overhoved ikke våde.

Vi manglede ikke mere end 1 km for at nå 10 km da vi nåede hjem til sommerhuset, så vi valgte at tage en ekstra omgang så vi kunne logge 10 km på dagens tur.

Ingen kommentarer: