torsdag den 9. oktober 2014

Endelig trail igen

Efter flere måneders træning fortrinvis på asfalt fik jeg endeligt løbet en tur i mine trail sko. Jeg ved ikke om de har savnet det, men det har jeg. Det var ikke hele turen der foregik i MTB sporet, da mine ben stadig er trætte efter strabadserne for lidt under 2 uger siden.

Det fik dog lov til at smage lidt mudder og vand.
Utroligt nok begyndte mine ben at blive trætte og lårerne ømme allerede efter 7 km, så turen blev i det hele kun på 9 km. Men bare det at komme ud at røre sig er dejligt.

Resten af året er der planlagt 3 deltagelser i Frost Cup og på Lørdag Extreme Mandehørm i Fredensborg. Det bliver den 3. gang jeg skal deltage og endnu engang har jeg fået lov til at løbe med min kollega og hans venner ligesom sidste år.
Det skal nok blive sjovt med noget mudder.

Ingen kommentarer: