fredag den 3. oktober 2014

Ømme stænger

Først tur efter mit marathon var i torsdags. Jeg havde iført mig min finisher trøje, men desværre mødte jeg faktisk ikke nogle på min tur rundt i Himmelev skov. Kunne se nogle på afstand, men det nyttede jo ikke rigtigt at jagte dem for at visse min trøje frem.


Tror jeg skal øve mig lidt i at tage disse selfies, for ikke så meget med som jeg ønsker, men det er sikkert heller ikke meningen.
 
Troede jeg kunne løbe en lille 10 km tur rundt i terrænet, men allerede efter 5km var lårene blevet lidt ømme og jeg vendte næse hjemad. Det blev dog til 7 km i alt og det er vel ok, her kun 4 dage efter mit første marathon.
 
Sluttede lige turen med denne flotte udsigt over Roskilde Fjord.
Roskilde Fjord er med på billedet, men man kan jo ikke rigtig se det. Imellem træerne ligger den.
 

Ingen kommentarer: