fredag den 31. oktober 2014

Ufrivillig pause

Årets første håndbold kamp sluttede efter kun 15 minutter hvor jeg uheldigvis fik en albue i hovedet. Af sted til Køge sygehus for at blive syet. Heldigvis spillede vi i Køge, så det tog ikke lang tid at komme frem, men der var så 2 timers ventetid.

Tak Gitte, mit kammerat Bjørns kæreste som kørte mig og holdte mig med selskab.

To flotte sting og lidt plaster og man ser sådan her ud.

Det sætter så alt sport på standby en 5 dages tid.

Det ødelægger lidt ens træningsplan som nok skal justeres lidt igen, især efter ngole god råd fra Christian Madsen fra Ultrarun.com. Et af rådene han kom med var at man skal sørge for at ens tempo tur ikke bliver for hurtigt bare den er hurtigere end ens normale ture. Den må hellere blive langsommere end man lige umiddelbart skulle tro.

Desuden har han med succes bygget træningen op i 2 ugers blokke hvor man træner det samme 2 uger i træk. Det bruger han istedet for en restitutions uge.

Må prøve at kigge på en træningsplan der følger de metodik og se hvad der fungere bedst for mig.

Ingen kommentarer: