tirsdag den 10. marts 2015

Forår = korte bukser

Så kom de endelige frem, de korte tights. Så er det forår. Jeg har glædet ig till at temperaturen kom op i nærheden af de 10 grader, så man kunne ligge de lange tights væk og de kommer ikke frem før til næste vinter. (Håber jeg)

Det var i søndags til min lange tur at mine vinterben blev luftet. Vejret var godt og jeg skulle ud på en tur på 15 km. Jeg kom ikke så langt væk hjemmefra for jeg havde Lone med, som har lidt problemer med låret. Hun skulle kun løbe en 7-8 km. Så det blev en rundtur i grusgraven og ud forbi RUC søerne. Resten af min tur foregik i også i grusgraven. To omgange mere, så det i alt blev 17 km og med massere af overskud. Men med det vejr det var i søndags var det svært ikke at have ekstra energi.

1 kommentar:

Michael sagde ...

Ja, det gode vejr giver lige et skud energi ekstra ... og det bliver kun bedre endnu :)