onsdag den 11. marts 2015

Status på træningen

Det er ikke fordi vi er nået til en milepæl eller noget, men syntes det var på tide at give en lille status.

Jeg lavede hel ny træningsplan efter min lille forstrækning i baglåret. Den skade kom jeg heldigvis over i løbet af en uge hvor jeg ikke løb overhoved. Ugen efter pausen tog jeg 2 løbeture på henholdsvis 8 og 10 km.

Sidste var uge 3 efter skaden og der fik jeg løbet 4 gange, ialt 47 km og mærkede intet til min skade. Den længste tur var om søndagen på 17 km.

Denne uge skulle gerne runde de 60 km og så må man sige at jeg er tilbage på sporet.

Trænings planen er på plads for resten af periode frem til 8. august, men jeg skal ikke rammes af mange skader før det nok bliver en umulig opgave.

Vægtmæssigt har jeg tabt 6½ kg siden nytår og er langt om længe kommet under de 95 kg.

Lidt Core træning er det også blevet til.

Som side bemærkning har jeg købt nyt løbeur i dag.
Garmin 920XT (HR). Fandt en net butik som ligger i Tyskland, men har en fysisk butik i København, hvor uret normalt er 11% beparelse, men til og med den 16/3-15 giver de yderligere 10% hvis man bruger den koder som står på deres side. Så uret kostede mig lidt over 2700 kr. Linket til T-Fitness er her.

Ingen kommentarer: