søndag den 13. maj 2012

Folkeparken, igen

Så var det den tid på måneden hvor vi skulle ned og løbe motions løb i folke parken. Jeg vågnede med en slem gang ondt i ryggen, men løbes skulle der.

Jeg havde aftalt med pigerne at de skulle løbe en hel omgang og havde selv planlagt at løbe 4 omgange. Det ville cirka passe til mine 45 minuter som jeg ifølge plannen skulle klare idag.

Det tog mig 44 minuter og 11 sekunder og det var jo fint.

Om 3.5 km er denne månede den månede vor jeg har løbet mest i år. Det føles nu godt.

Vi har også fundet vores 6. mand til 24 timers løbet om mindre end en månede, det er nu dejligt at have det på plads.

Ifølge væddemålet med min bror.

Start vægt 104.2, mål idag 103.8, aktuelle vægt 103.2. God start :-)

2 kommentarer:

Kasper sagde ...

Hejsa. Og tillykke med tiden. Den ramte rimelig plet.

Ang. vægten, så har jeg haft stor gavn af Nupo. Nu skal du ikke falde ned at stolen, for jeg snakker ikke om en 100% nupo kur. Men erstat et enkelt måltid med det om dagen. Og er jeg lækkersulten en aften, så tager jeg en mere i stedet for at gå i køleskabet.

Jeg er gået fra 93 til 84 kg på 6 mdr. Og kan klart anbefale det. Smagen vænner man sig til.

Unknown sagde ...

Hej Kasper
Jeg har også været på den og det er mest af alt den jeg kan takke de første 6 kilo som jeg tabte i en periode sidste år, for.
Jeg har stadig noget tilbage og havde tænkt mig at erstatte noget af aften måltidet med det,da det er der jeg "synder" mest.