lørdag den 19. maj 2012

Marathon, Marathon og endnu et marathon

Først lige et held og lykke til alle dem der skal løbe Copenhagen Marathon imorgen, huk nu at nyde.

Min lillebror dukkede op på facebook chatten torsdag aften, ham og hans papbror, Thomas, sad og planlagde deres løbe fremtid imens de delte en flaske whiskey. Er nu ikke sikker på at det er det mest fornuftige at gøre, men de havde de næste 3 år planlagt.

Oktober 2012 - Eremitagen
Maj 2013 - Halv marathon (mener der er et i Gøteborg hvor min bror bor)
November 2013 - Marathon - Løberen oppe i store dyrehave i Hillerød
Maj 2014 - Marathon - København var en mulighed
Sept-nov 2014 - Endnu et marathon (Amsterdam)
okt 2014 - New York Marathon

Det er noget af en plan og de vil have mig med på vognen. Ja, jeg er jo tilmeldt Eremitagen så jeg er jo begyndt og lige indtil New York Marathon lyder det fornuftigt.

Udover det var jeg ude og løbe en lille tur, de første 13 minuter med Sofie. Hun har det stadig hårdt når hun løber, desværre er det nok de par kilo ekstra der gør forskellen. Jeg tror dog på at vores projekt med at få hende i form nok skal virke, jeg vil bare ønske at hun selv tror på det.

Jeg skulle løbe 35 minuter, det blev dog til 38 minuter, det var varmt idag og jeg syntes at jeg var lidt brugt. Dog er der også en hel del bakker i området.

Jeg har rundet 41 km denne månede, ikke helt nok hvis jeg ville runde 100 km i denne månede, men vi skal helt tilbage til oktober 2011 for at jeg har løbet mere i en månede og der er stadig 12 dage tilbage. Min rekord månede ligger helt tilbage i september 2011 hvor jeg løb 84 km. Det når jeg nok ikke op på i denne månede.

Min ryg har det stadig slemt, men mærke intet til det når jeg løber, det er mere i lysken. Man er vel ved at være gammel, eller er har jo lige passeret 40 år.

Ingen kommentarer: