mandag den 21. maj 2012

Første løbetur i skoven for i år

Pigerne syntes at dagens løbetur skulle foregår i skoven, selvom de kun skulle løbe 13 minuter og jeg skulle ud på en 50 minuters tur. De ville så lege på Midgårds ormen og måske smutte ned til skrænten for at soppe.

Lige hjem fra arbejde og pigerne ud i bilen og så afsted. De fik lov til at starte med en tur på Midgårds ormen imens jeg løb lidt. Dog betød det at jeg blev nød til at løbe i ring indtil de var klar og de kunne min Endomondo ikke lige finde ud af. Men skidt.

Afsted med børne og de fik lov til at vælge rute, som fik os forbi en lille sø hvor der pludseligt sprang et dådyr hen over stien. Så fik vi også set det. Det er det hyggelige ved at løbe i skoven.

Pigerne overlevede deres 13 minuter, selvom Sofie stadig har lidt svært ved det, så hun må ud på endnu en 13 minuters tur og vente lidt med at øge.

Jeg løb videre, tempoet var ikke højt og den eneste måde jeg nok for den op er at begynde på lidt interval træning, men det kan vente til efter 24 timers løbet.

Spørgsmålet er også hvad målet er, distance eller tid eller måske begge.

Jeg nåede ud på 7.23 km på 50 minuter, de sidste 7 minuter foregik langs fjorden i løst sand og sten. Det var lidt hårdt.

Ingen kommentarer: