torsdag den 17. maj 2012

Ondt i ryggen

Jeg døjer stadig med ondt i ryggen og derfor gik der også lige en dag ekstra før jeg kom ud af døren.

Jeg skulle afsted på en 40 minuters tur og de første 15 minuter var med Sofie. Marie var løbet i forvejen. Af en eller anden grund ville hun løber alene og det vi så af hende var i rask trav.

Sofie fik lidt sidestick allerede inden vi nåede 1 km mærket, men alligevel lykkes det hende at løbe 2.2 km på 15 minuter, så det var jo helt fint.

Jeg fik løbet 42 minuter og cirka 6.2 km. Jeg løber stadig meget langsom, men det har jeg det egentlig fint med. Mærkede ikke noget til ryggen og i det hele taget føltes benene som om de gerne ville løbe idag. Har ellers haft problemer fra starten af de sidste par uge, men ikke idag.

Min lillebror ringede ellers for et par dage siden og fortalte at ham og hans pap bror havde tilmeldt sig Eremitage løbet. Så jeg smuttede ind og tilmeldte mig da jeg bare havde været på jagt efter nogle at løbe med. Han ringede så tilbage og måtte indrømme at det ikke kunne lade sig gøre før den 15. juni, han troede på at Thomas havde klaret det for begge. (Jeg fik forhånds tilmeldt mig)

Nu må jeg huske at huske dem på at tilmelde sig.

Vægt kunne 103.8, -0.4 siden start.

Ingen kommentarer: