onsdag den 8. august 2012

Endomondo challenge

kmVi er mere eller mindrer den samme flok som hver månede udfordrer hinanden i hvem der kommer længst. Vinderne findes imellem de samme 2-3 stykker og et par stykker er med bare for sjov.

Sidste månede var vi kun 7 med og Rasmus Johannesen tog 1. pladsen med 87.6 km. Denne månede er vi 12 og Michael Grønbech Andersen har lagt sig i front med 43 km. God start.

Desuden har vi en lile en som startede imellem min bror og jeg om hvem der først når 250 km, jeg fører med lidt over 200 km, nr. 2 er min bror med 137 km, men han bliver snart hentet af Morten Winter med 135 km.

Lidt sjov lir på Endomondo.

Idag var jeg ude på en 6.2 km rundtur i Veddelev. Der var ikke så meget fart på, cirka 6.20 min/km, men følte mig dog stadig en anelse slidt. Selvom det var en anden vej er der stadig en del bakker som kan rive tænderne ud på en. Ruten er meget rart da den tag en ud over skov stierne og langs Stranden ved Vigen camping.

Jeg bliver nok snart nød til at indrømme at jeg skal til at have lidt mere struktur i mit løbe program. Ingen tvivl om at jeg skulle løbe i dag, men hele vejen hjem sad jeg og spekuleret på hvor langt jeg skulle løbe, hvilken vej jeg skulle løbe og hvordan jeg skulle løbe.

Det er for nemt at løbe for kort og ikke presse sig selv når man egentlig ikke har noget mål med dagens træning. Hvilken vej jeg skal løbe er en egentlig lige meget. Men hvordan, skal jeg til at have et par tempo ture ind i programmet og hvor langt skal jeg løbe dem. Eller hvad med intervaller, burde måske får løbet et par af dem.

Må vist i tænke boksen på det område.

God nyhed, fruen har fundet ud af at der er nogel der løber her ude i Himmelev og målet for dem er at komme op og løbe 5 km. Det har hun tænkt sig at deltage i og hun vil tage Sofie med.

Dårlig nyhed, firmaet har ikke kunne få bevilget penge fra baglandet til at kunne deltage i årets DHL. Øv måske skulle man søge andre muligheder.

Ingen kommentarer: