søndag den 12. august 2012

Svømning

Var i svømmer hallen med familien i dag. Sofie skulle have livredderens underskrift på at hun kunne svømme 300 meter uden pause ellers kan hun ikke gå til roning.

Jeg svømmede med hende, selvom jeg ikke lige kan huske hvornår jeg sidste har svømmede mere end en bane, klare jeg alle 12 baner og det gjorde Sofie selvfølgelig også.

Der var dog lidt ømhed i knæet når man lavede de der spark i ryg svømning, men kun til jeg var varm. Man siger ellers at det er godt hvis man har problemer med knæene.

Udover det var jeg ude på en lille 8 km tur. En masse zig zag ude i grusgraven. Jeg havde valgt at turen kunne skulle foregår derude i dag. Så det blev meget på kryds og tværs. Ruten var målt ud hjemmefra og den passede næsten. Måtte dog lige løbe en 500 meter længere, da der manglede lidt.

Arbejdet har ikke kunne finde penge til deltagelse i årets DHL, så det bliver der desværre ikke noget af i år. Vi har dog en aktiv elev som har arrangeret sports dag med hotdogs og øl. Dog er det sportsgrene hvor alle kan være med, så det er nok mest hygge og øl. Det er der jo heller ikke noget galt i.

Jeg har fundet et halv marathon program, hvor jeg vist nok starter i uge 6, så burde jeg være i mål om cirka 10 uger. Så skal vi se om jeg kan holde ved, med hjælp fra det.

På Tirsdag starter håndbolden op igen. Til at starte med træner jeg nok kun lidt med old boys holdene for at bibeholde det sociale. Jeg tør snart ikke spille kampe mere. mit knæ har det med komme galt afsted.

Ingen kommentarer: