mandag den 6. august 2012

Rundt i byen

I dag havde jeg bestemt mig for at løbe den anden vej, det vil sige en tur ned i byen istedet for ud i grusgraven.

Bare sådan for at prøve noget anden.

Ned af skov stien til A6, syntes benene var friske idag, men holdte et ok tempo syntes jeg. Da jeg kom hjem kunne jeg se at den første km var løbet i 5:52 som ikke normalt er stille og roligt for mig.

Ned forbi havnen, hvor det lige blev til 2 minuters pause da jeg mødte Knudsen som jeg lige fik sludret lidt med. Så igennem Byparken og videre ned til Folkeparken og så den lange seje tur op af Klosterengen, Langagervej og Himmelev Bygade som faktisk bare er en lang lige tur.

Ialt cirka 7.8 km på 50 minuter, gennemsnit 6:22.

Syntes generelt mine ture er blevet en anelse hurtigere, stadig ikke nogle Bolt, men rart at se der kommer mere fart i benene uden at jeg tænker over det.

Ingen kommentarer: