tirsdag den 22. april 2014

Lang men hård tur

Lone er startet på sit halv maraton trænings program i dag. Det skulle være 4.6 km som vi skulle løbe sammen og så vil jeg cirka tage tilsvarende alene.

Det skete bare ikke.

Efter cirka 2.5 km fik Lone så slem en omgang sidestik at hun blev nød til at stoppe op og derfor slukkede jeg også for mit ur. Vi gik så lidt sammen, vi kunne lige så godt få lidt kvalitets tid sammen nu når vi var ude. På et tidspunkt var Lone klar igen, troede hun, det holdte i 800 meter og så måtte hun stoppe igen. Ikke den mest optimale start på hendes nye trænings plan, men i det mindste kom hun i gang.

Hun vendte næse hjemad og jeg smuttede ud for at få nogle km i benene. Målet for denne uge er 40 km og dag jeg har et ½ maraton på søndag skal jeg havde passeret 19 km i dag og på torsdag, så jo flere km i dag jo mindre torsdag, som jo nok er meget fornuftigt set i lyset af min løb på søndag.

Jeg var dog lidt brugt, fandt dog rytmen og fik stille og roligt kørt ekstra 10.5 km på kontoen så med de 2 småture med fruen, skal jeg bare bruge 5.5 km på torsdag. Igen nok ikke så dumt med løbet i weekenden.

Ingen kommentarer: