torsdag den 24. april 2014

Sidste tur

Det var så uges sidste tur inden jeg skal løbe ½ maraton på søndag. Hvis alt går efter planen vil jeg passere 40 km i denne uge. Skal helt tilbage til ugen den 28/1-13 til 3/2-13 siden det sidst er sket. Det lød afstanden på 43 km. Rekorden er 45 km fra juni 2012 og det var den uge hvor jeg deltog i 24 timers stafet løb og løb 43 km på et døgn.

Jeg så tidligere på ugen en video med intro til trail løb, jeg kan selvfølgelig ikke finde den, men der gik det op for mig at jeg mangler et par sko.

Det her er mine sko til asfalt og lette stier, almindelig sål og gode støddæmpning, Et must nu når mange løb foregår på asfalt.


Dette er mine trail sko, de støtter bedre om foden og sålen er grovere. De er gode til skovstier, grus og lettere løst terræn.

Dette er så Lones trail sko, sålen er meget grov og virker lidt som om der er modhager i begge retninger som øger muligheden for at stå fast. Det er rigtige gode til mudder og andet vådt/fugtigt fører.

Det er sådan et par jeg ønsker mig.....

Ingen kommentarer: