mandag den 14. april 2014

Møns Klint

Jeg skulle være chauffør for en flok spejder som starter påsken med at gå halvdelen af Møn rundt langs vandet. Nu når man så var dernede skulle man da lige ud og løbe lidt i skoven omkring Møn.
Jeg havde trail skoene med, men desværre tror jeg at jeg har købt nogle med en anelse for lidt "tænder", jeg gled meget rundt på den smattede rute i dag.

Jeg tog selvfølgelig den svære MTB spor i Klinteskoven for mindre kunne da vist ikke gøre det. Det var hårdt og i dag var det vist mere det at nyde naturen og ikke kigge på hvor langt man løb og hvor lang tid det tog. (6.7 km på 54 min) Visse steder blev jeg nød til at gå op eller ned af sporet for der var nogle virkelige seje passager.

Men man fik en chance for at kommer rigtig tæt på naturen, som man måske kan skimte i denne video.
Men alt i alt en fed tur, men jeg mangler en del hvis jeg skal ud på nogle lange trail ture, med nogle gode stigninger. I alt 259 højdemeter på de 6.7 km.


Ingen kommentarer: