torsdag den 10. april 2014

Ny rute

Nu syntes jeg endeligt at kroppen var klar til at løbe en seriøs tur efter halv marathon og 50 km gåtur med spejderne.

Det var oplagt at bruge ventetiden ved Maries svømmer undervisning. Der har jeg lige en times tid hvor jeg kan løbe en tur rundt i denne de af byen.

Det meste af det er kedeligt by løbe tur, men der er lige en 1½ km med træer omkring sig.
Det ser meget hyggeligt ud, det man ikke kan se på billedet er at 50 m til højre ligger Holbæk motorvejen og 30 meter til venstre ligger der et villa kvarter.

Jeg ville løbe turen i et tempo der cirka svare til det tempo som jeg regner med at løbe mit næste halv marathon i. vikingesporet.dk skulle gerne løbes i 6.20 min/km men da det åbenbart ikke er muligt for mig at løbe langsommere end 6 min/km så skal det måske være det jeg skal løbe turen i.

Kan bare ikke løbe så langsomt mere, måske en dag hvor bene ikke føles så friske.

Ingen kommentarer: