fredag den 9. maj 2014

Forandringer?

Jeg går og spekulere på at lave en ny løbe blog på mit eget domain navn og bruger wordpress til det. Jeg har ikke helt besluttet mig endnu.

Da jeg startede denne her var det lidt for sjovt, for at holde mig selv til ilden, men med tiden fandt jeg ud af at det egentlig var meget sjovt.

Jeg kunne bare godt tænke mig at lave den mere struktureret og måske ikke kun omhandle mine egne oplevelse ved løb, men også hvad andre skriver som jeg har fundet interessant.

Det kunne selvfølgelig være at man kunne prøve at strukturere denne side og bare bruge den.

Jeg har endelig fundet ud af at tilføje en tab til siden, der står ikke noget i den endnu, men det skulle jeg måske få gjort noget ved.

Hvordan skulle jeg så vælge at strukturere min side, selvfølgelig en hovedside med mine Blog indlæg. De skulle så tagges lidt bedre så man måske bedre kunne finde ting. En tab til mine planlagte løb og allerede gennemførte løb, selvfølgelig med hyper links til selve bloggen om de løb. Måske en side med anmeldelser eller interessante hjemmeside, hvor der er en kort beskrivelse af dem.

Mulighederne er mange, men det er stadig kun en fritids aktivitet, så jeg skal jo både have tid og lyst til at skrive.

Jeg kan jo tænke videre over i mens jeg løber weekendens ture, 13 km lørdag i roligt tempo og så forhåbentlig 21 km i roligt tempo om søndagen. Planen er at den skal foregå hjemmefra og så ud i Boserup skov.

God tur derude.

Ingen kommentarer: